loading...
ترانه
رضا بازدید : 25986 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بهترین آهنگ های قدیمی

آهنگ چه اشتباهی کردم از گوگوش

میگفتی بی تو هیچم با من بمون همیشه

نباشی من میمیرم گل بی گلدون نمیشه

چه اشتباهی کردم حرفاتو باور کردم

چه اشتباهی کردم حرفاتو باور کردم

یه روز سرد پاییز گلدونتونو شکستی

مثل عروس گلها تو گلخونه نشستی

بهار میاد دوباره بازم تو رو میارن

مثل گل زینتی تو گلخونه میکارن

بازم به گلدونت میگی با من بمون همیشه

میگی که بی تو میمیرم گل بی گلدون نمیشه

چه اشتباهی میکنه حرفاتو باور میکنه

چه اشتباهی میکنه حرفاتو باور میکنه

میگفتی بی تو هیچم با من بمون همیشه

نباشی من میمیرم گل بی گلدون نمیشه

چه اشتباهی کردم حرفاتو باور کردم

چه اشتباهی کردم حرفاتو باور کردم

یه روز سرد پاییز گلدونتونو شکستی

مثل عروس گلها تو گلخونه نشستی

بهار میاد دوباره بازم تو رو میارن

مثل گل زینتی تو گلخونه میکارن

بازم به گلدونت میگی با من بمون همیشه

میگی که بی تو میمیرم گل بی گلدون نمیشه

چه اشتباهی میکنه حرفاتو باور میکنه

چه اشتباهی میکنه حرفاتو باور میکنه

چه اشتباهی میکنه حرفاتو باور میکنه

چه اشتباهی میکنه حرفاتو باور میکنه

 

آهنگ چه اشتباهی کردم از گوگوش

 دانلود آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 110
  • بازدید کلی : 50,096